R.I.P LA Gz - Arek Ft Marting
Gud tog er Bort ifrån oss för snabbt Och nu är ni borta, tiden är snabb Gud sänder oss och gud tar oss tillbaka Gud är den som vårt liv bevakar Ni kom ifrån oss denna dag Och det var guds misstag denna fredag Det var eran tur, precis som många andras Nu kan ni vila i frid och sluta andas Nu kan ni bara Ha det bra Och Chilla med dem andra för livet här på jorden är hårt att förlora er så tragiskt är svårt En dag kommer vi träffas igen Denna gången i himmellen Ha de bra där uppe alla ni fyra som dog misstag 3 November 2006 - Fredag
Det spelar ingen roll åt vilket håll ni går för era dagar är räknade ändå ibland är ljuset grönt, ibland är ljuset rött synd att ni är borta, sov sött
NI hade det inte lätt, jag vet, eran sista stund skrivs inte av en poet det är bara denna låten och jag, jag lovar, folk saknar er än idag det är inget ni kan göra, för livet är kort idag blev det eran tur att plockas bort goda vänner var här men är borta nu synd att ni inte fick ett bättre slut detta är ett tack i form av en sång jag hoppas vi möts ännu en gång
Reast in Peace min goda och älskade vänner Kan inte fatta att ni dog den 3e november Hoppas ni känner er saknade efter denna sång För Vi gör denna låt för vi hatade eran avgång Lär er att inse att i denna värld finns bara hat Folk som svälter och inte har något mat Men bara så ni vet så saknas ni än idag Dagen ni dog den 3e november just en fredag Kan inte fatta att det va sant Kan inte fatta att ni blev dödad av trafikant Trodde inte att livet var så tajt Tajt och kort som man aldrig har trott Alla vi kan inte fatta att ni försvan och blåstes iväg som ett löv Löv från ett träd som blåstes ivägg och flög mot himmelen Vila i frid mina goda vänner Bara så ni vet så kommer inga glömma den 3e november
Det spelar ingen roll åt vilket håll ni går för era dagar är räknade ändå ibland är ljuset grönt, ibland är ljuset rött synd att ni är borta, sov sött
Rest In Peace !
kritik ... bryr mig inte om den är dum ellr dålig den kom från våran hjärtan men endå vill jag ha kritik
"Jestem skazany na sukces "
|