Foerplay - Sett bättre dagar
Nått jag skrev för ca 1 vecka sedan Resultatet finner ni här
vers 1 jag har sett bättre dagar, jag har gått på bättre vägar För livet är ett lopp och folk hela tiden tävlar veem är först, och vem är ständiga tvåan jag lever livet själv och det tycker jag är alright för mörkret kvalar in och det ljusa ser vi aldrig mer jag lever livet dag för dag och det hoppas jag ni ser jag glider vidare, för att finna ständigt nya vägar Men man vet aldrig vad som runt hörnet hägrar Min kropp bryts ihop, av den börda som jag axlar Jag ska vara bäst, jag ska visa vägen framåt Men jag snubblar på min skugga av mitt brustna självförtroende För glöden i min kropp har brunnit ut till aska Jag har en gång haft hon där, den som fyllde mig med kärleken Längtan efter hon,får mig glömma alla sveken kom tillbaka, jag vill se dom bättre dagarna känns som nyss fast ändå som en evighet
reffx2 Bättre dagar har jag sett, men aldrig någonsin mer Får jag vakna upp med känslan av att hela tiden lé Kroppen bryts ihop, jag vill inte längre vara kvar För är trött på ideal och alla dessa krav
vers 2 Nu är hoppet borta, och sista bollen sparkad Luften blåser ur mig och jag hela tiden ramlar Hindren är för stora för att jag ska klara av dom Jag ska visa mig stark, men kan inte övervinna dom Jag tar ett steg fram, för att sedan falla bak två Luften blir tjockare, och dimman bara tätnar För är trött på att var själv, och känna mig frusen Är jag ensam , är jag en på tiotusen ? Ni kanske tycker jag är blödig, men är av kött o blod Samma som ni andra, men mina tårar bildar flod Resan blir längre, för varje steg jag tar Livet blir kortare för varje dag som går För jag ser i en spegel, men får ingen reflektion Mitt liv är till salu, lägg ett bud på en aktion Jag går under jorden, vill aldrig mer se ljuset Kommer inte visa mig, inte ens när sagan når slutet
reff
Dumpa gärna en kommentar :)
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
|