Arek - Jag är som jag är [NY!]
vers 1
Jag är den jag är och ingen annan Om du inte tycker om mig så skjut dig i pannan Jag gillar min stil och min musik Och min ända vän är min kära mik hatar du mig så hatar jag tilbaks Pang Pang och du får en sista chans Bry dig om ditt så bryr jag mig om mitt jag lever i en värld fullt med musik Jag älskar mitt land och mina vänner Många gillar inte när jag ställer upp scener Men jag bryr mig inte, jag bara kollar undan Vänder ryggen och försöker att blunda
Ref:x2 Jag är den jag är och ingen annan Om du inte gillar mig så Skittsamman Fuck off ifall jag inte passar dig Dock kan du fan ge dig av ifrån mig
Vers 2
Alla andra som inte har nåt liv snackar massa skit Dem gör det bakom rygg och tror dem är själva elit Men Dem är ingenting Med skillnad med mig då jag är Proffs Som inte ger upp direkt utan jag lär lär mig massa saker som rap o musik för att blir bättre måste man träna och inte snacka skit Jag Bor I en stad med massa krimilited med mycket brott som sätter livet på spel I Ibland blir jag kär och mitt hjärta bankar Det känns som jag lever i två olika världar Men jag har aldrig lyckats att få en tjej En tjej som jag kan älska och en som kan krama om mig Det är mitt liv det består av hat,kärlek och massa motiv Men för mig är mitt liv ett enda stor soptip
Ref:x2 Jag är den jag är och ingen annan Om du inte gillar mig så Skittsamman Fuck off ifall jag inte passar dig Dock kan du fan ge dig av ifrån mig
så fuck off och försvinn ur mitt liv
"Jestem skazany na sukces "
|