simpo - Dödsrader..
.. Om du jiddrar med mig får du smaka min blyertspenna, du dör av blyförgiftning och sen tar jag dina hyrespengar, Du kommer aldrig komma med i den nya skolkatalogen, för jag drar in över land som om jag vore flodkatastrofer, Ingen kan jämföras med mig, för ni är lesbiska bögar, och om du försöker så blir du fälld som rättvisans hörna, Jag är bra, det vet redan alla, ditt jävla CP-barn, om du ställer dig mot mig får du känna på ett nederlag, Ett nederlag som en tripp till Holland, din jävla tjocksmock, du vet att jag är en stjärna, dels för att jag käkar popcorn, Och för att jag är tio gånger bättre än dig, sen får du ta emot tusen knytnävar som spräcker din käft, Jag gillar dig, grillad, rå, hårdkokt eller marinerad, och nu tar du emot ett rullande stålklot från AliReza, Jag försöker aldrig vara bäst, det är bara en ren reflex, och du kan aldrig vara bäst, för jag är det jämt, Du kommer alltså aldrig att vinner över mig, taskigt läge, för du är 10 cm kortare än mig.. HAHA, jag skrattar ihjäl mig,
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
|