Kreativ - Überkändisar på nyhetssändningar [Del 1]
Se & Hör! Ozzy Osbourne har fått ihop det med Yoko Ono,och Bobby Thornton sitter inne för att ha försökt frita Tony Olsson! Josef Stalin är med i trosreklamer som sponsras av Saddam hussein och Bin Laden, och det har kommit fram att det var Pavel Buré som sänkte Twin Towers!
Och så;
Är Jeffrey Dahmer lärare åt Harry Potter, medans Kelly Clarkson pysslar med sin nya hobby: Kamikaze! Det har kommit ett pittoreskt singelsläpp av 50 cent, där han spelat in en cover up på Jingle Bells med Vinnie Paz! Och Jerry Seinfeldt skriver kontrakt med Terri hatcher, och Fredrik Reinfeldt ska gästa en låt av Jedi Mind Tricks! Och Backstreet Boys beefar Demigodz, dom ska göra upp i en badminton match som döms av Hamilton och Betty Boop! Ken ring har köpt upp sig på Feng Shui, och Elvis Presley Dog inte, utan gifte sig med Jet Li och bytte namn till Leif Silbersky! Sean Paul och Darth Maul går ihop sig mot Ashley Simpson, Som nyligen haft ihop det med både Hillary Clinton och Jack The Ripper! Tillbaks till Demigodz, som håller på med en platta med Venga Boys, ska uppträda i Trelleborg med Engelbert Cherrington!
Nu är det slut för denna gång, men nästa vecka så har dom en special om Elton John!
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
|