I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ett rastlöst hjärta fyllt med blod

Vår Hiphop - Lyricism

   

2006-11-10 15:11

Ett rastlöst hjärta fyllt med blod

Jag behöver en neurokirurg som kan fylla alla hål i mitt bröst för efter all förlorad tid ekar fortfarande något jag aldrig hör men egentligen är din röst. Och jag hade tänkt att ta dina händer i smyg men varje gång jag ville var du för vacker och jag för blyg.

Stryk mig medhårs medan natten lever och mina ögon ser för allt jag känner när jag drömmer är allt som aldrig annars sker. Och du är min natt utan sömn och en vana jag har kvar för här ligger jag i sängen och stirrar in i lakanen för att se om resterna finns kvar.

Jag blev nervös när vi höll om varann och då kändes det som jag önskade att min egen dröm inte ens var sann. Och jag gör allt för att bli älskad av någon jag aldrig känt men när drömmen ska bli verklighet tänker jag alltid omvänt.

Jag bröt benet i mitt hjärta när du såg på och vår kärlek dog för ett brustet hjärta läker aldrig när det väl slutat slå. Och jag ska lära mig att älska livet trots att ingen kärlek finns men när jag tänker stora tankar är det ändå dom små stunderna jag minns.

Jag behöver ingen luft i mina lungor för att komma i obalans men ge mig en smäll på käften så jag kan leva med hatet som kärlekens svans.

Och jag borde säga nåt som liksom stryker medhårs men jag säger oftast bara sånt som stryker mothårs. Så se på mig och säg att vi är klichéer och jag en sönderspelad singel, patetisk och naiv så lovar jag att erkänna att du fortfarande är mitt tidsfördriv.

Jag har ett oroshjärta för litet för att passa två och fastän det är fel tror jag att jag älskar dig ändå.

fuck it...