Mamma när jag bli stor vill jag bli.. (sadistisk, sjuk men komisk text)
Cheeka o ge kritik!
Intro: (nått packat dagis barn) Mamma! MAMMA! När jag blir stor vill jag bli.. vers1 enda yrke jag riktigt kan tänka mig är trollkarl men jag skulle inte göra tricks, jag skulle såga rakt av vridna nacken av kanin ungar, riva sönder era sedellappar "trolla fram lik" igenom att rulla upp en ihoprullad matta fast brandman skulle också kunna vara kul anlägga bränder för att sedan rycka ut i panik på hjul leka jääätte seriös, "vi måste stoppa branden" det är en smaksak, jag använder bensin och ni vatten fast Polis skulle också kunna vara skoj skjuta civila (bang bang) "Oj! trodde han hade en bomb på sin hoj" sparka in dörrar och skrika, "ALLA NER PÅ GOLV!" för att sedan misshandla dem, skylla på "dom tog till våld"
vers2 men barnkalas arangör skulle nog vara schysst komma klädd som en clown med upplåsbar byst brotta ner ungarna och fisa i deras mun våldta deras morsor, doggystyle, som en överkåt hund men varför inte lönmördare, för pengar bedriver jag slakt jag är ganska dyr men, är du min vän så får du rabatt jag kommer ligga uppe på ett tak med ett raketgevär här för att vända uppochner, på varje jävels värld! NU VET JAG! varför inte jobba i kyrka som präst få betalt för att berätta skämt, "gud finns och han är bäst" (skratt) hitta på ursäkter för att få vara ensam med era barn så jag kan knulla dom i röven, tills deras ögon är som en japans
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|