I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ibland önskar jag att jag aldrig såg dig

Vår Hiphop - Lyricism

   

2006-11-04 19:26

Ibland önskar jag att jag aldrig såg dig

"Om min dröm var din fantasi och min framtid ditt liv"

Jag har försökt men kan inte älska mig själv i en minut för hur mycket jag än försöker tar tankarna aldrig slut. För jag vill så gärna ha dig och dina ansiktsdrag och hur mycket jag än försöker vara som i drömmen är jag ändå för svag.

Och varje gång jag ser dig talar jag i vakuum och det känns som jag vill röra dina händer om du bara gav mig kraft så nu tänker jag på hur vi kunde tappa allt vi egentligen aldrig haft.

Men jag skulle dö för dig om det är sant att himlen finns men kärleken är blind fast det är alltid dig som mina ögon minns.

Du får göra vad du vill med mig men massera mig gärna levande och hel för jag kommer att leva ensam så länge inte någon annan faller fel. Och jag har tänkt tankar som aldrig tar slut för jag började om när kärleken vi hade aldrig slog ut.

Jag drömmer bara drömmar med socker på och i en värld där det finns plats för mig och vi är två. Men jag vågade aldrig säga "jag önskar att det blev ett av oss två" för allt jag säger blir alltid fel ändå.

Du är en sån jag skulle vänta länge på om jag nånsin fick en chans och jag dog i drömmen när jag trodde att chansen faktiskt fanns.

Men jag centrifugerar alltid mina tankar i 16000 varv där hälften handlar om dig och resterande om hur jag tänker "tänk på mig".

Jag saknar dig.

fuck it...