Orginell & SIMPO - Blabla
Orginell One day people will bow for me but not like Robin Hood people will bring me stuff or else they are dolphin food I told your crew to stay out of this but they defy me so now we're gonna take to a higher level then fighting I'm gonna smash your skull into a rootfruit and then your gonna look like Supreme from Looptroop Cause I'm probably your favorite MC's favorite MC fucking with us your probably turn up ded again like Kenny We're the latest, your looking like a fool i baggy jeans and the only thing wet is when your drool i magazines
SIMPO Jag bygger mitt palats och du bygger fortfarande korthus du bor ute på landet så vinner du så är det bara bondtur Men röta tar dig igenstans som upptagna kvinnor du får inte ens fitta från ett par med knullgalna strippor Jag skiter i dig så du kommer att leva livet skit konstigt men det är lugna puckar som amatörer i ishockey Du får en smäll på käften och en smäll av "Nyllet" du kommer att spendera en hel del tid med dina älsklingsfilmer För det är Orginell och SIMPO i din TV som Adam Hill och nu ska vi starta krig med dig för imponera på Tara Reid
Orginell I'm a bully so I go straight to your home and tease your mother Orginell motherfuckers, long no see like Stevie Wonder
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
|