Loco Chaos - Går med spikskor på ditt parkettgolv[30]
ursäkta för dom långa raderna... men så får det bli!
KLICKKLICKBOOM! fyrar av, så hör ljudet av min rimpistol för... mina texter har fler positiva sidor än mitt pisseprov dom har en explosiv effekt... som ett bombattentat spränger bort halva stan, flera gånger typ som mattetal sen så kliver jag upp på mitt runda bord... min kungatron för att lämna er med fler negativa tankar än subtraktion jag kan rimma på rim å fingra din bitch, för jag är King of the Hill och jag kommer rimmandes vilt o springandes in mot en brinnande fimp för att trycka ner den i din hals, och utlösa din kräkreflex/ sedan trycka ner din brud tills hennes armar å ben pekar mot alla väderstreck jag är klart bäst i test, överlägsen här i väst med kuk som en tävlingshäst så om din brud har vart me mig... är det klart att hon e kär i sex äsch! jag har spikskor på mig när sladdar runt på ditt parkettgolv och jag är alltid en nivå högre än dig, som opera med falsett-sång du går i raggar-kläder när du försöker passa in i Gangster-världen men mina skillz är så sällsynta... att mina texter får samlarvärde klassfester? jag pantsätter mina rap-texter/ medans du försöker dölja handsvettet i armvecket när jag kommer för att äta dig som varmrätter du kan se mig som en brudbankomat... för jag tar ut bitches på stan värre än du tatt ut kanyler om du vart sprutnarkoman men... ni kommer alltid vara objudna, ni kommer alltid smaka snorbusar medans... jag får nakna skolbrudar... och massa klöver som galna kosjukan jag är infångad i rader,är spritt språngande galen/ och namnet Loco Chaos är så tungt beväpnat... att till och med mina rim håller i vapen planerna är så höglyftande att rimmen rör sig mot en sattelit/ jag fick motorhaveri, vi skulle träffas å battla, men framför mig stod en transvestit damn... se mig som Lasermannen med allt mitt vapenskrammel... medans du är hård som Naken-Janne när han bråkar med dagis-tanter du borde sticka som voodo-docker, du känner dig kluven som motorblocket för mina rader spräcker så hårt att jag går från batteln med blod på snoppen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|