SIMPO - Leker Med Rimmen/Rimfokuserat shajt
Jag är magnifik, en rappelit som krossar din satelit med massa skit och Mange Schmidt's Glassigt hit Jag är faktiskt pilsk, kolla när jag rappar vilt och lackar till på din farsas bil med en flaska sprit Du är oduglig, ful och bäng, knullar din brud min vän och hon suger den, när vi sjunger nu är det Jul igen Du ser ut som vem? Du ser ut som Doktor Mugg klart att der blir jordbävning, när jag droppar tungt Du plockar upp mitt skit och går för att slänga det om jag levde ditt liv så skulle jag nog hänga mig Men du är min bästa vän och jag älskar dig som en bror och det känns konstigt att vi inte träffas mer Du är inte bra längre, du är en dålig förebild du sprider bara rykten och lögner men det hör väl till Den här vrickade världens sätt att se på allt för det går inte en dag då jag inte ser någon leka ball Jag tvekar starkt om jag ska lägga mig i för det är nog mycket bättre att fly än att käfta i krig Jag älskar min stil, den hör ihop med min andedräkt jag går in för det som en Arkiv X tittande arkitekt Du ser ut som Mikey Day, stackars dig det går inte en sekund innan han är där och klantar sig
End of story, så känn mig hårding lägg ägg som din tjej till vårtsvin..
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
|