I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En låt om röka(eller det vill siga mitt liv och min framtid typ)

Vår Hiphop - Lyricism

2006-10-30 02:13

En låt om röka(eller det vill siga mitt liv och min framtid typ)

en låt jag gjorde när jag inte hade så mkt annat för mig kritisera gärna, (har bara gjort en vers + refrängen(håller på med andra versen nu)

Vers 1

Vaknar upp med en spliff i min mun, huvudet känns fett tungt och jag känner mig fast långt ner i en mörk brunn,
i en psykos med röka som min narkos.
när jag röker känner jag mig fri när jag är utan så har jag fan inte nån energi, energi att komma upp till jobbet ett underbart holländskt bageri.
mecka upp med haschet och mecka en fet, min hjärna är för tillfället en smet som lider av dumhet.
hittar på så mkt skit när jag är hög, dödar lätt alla som kallar mig bög.
det är för många som snackar skit i växjö stad har bara lust att starta ett blodbad.
man måste typ jobba för att få fitta, säg snabbt hora vad du vill så ifall du tackar nej så vi kan gitta.
tänker sakta om man ska ut ikväll, ger några slampor lite smäll, fuck that pallar inte röra mig, sitter fast spänd i en säng,
nu är det nog dags, att det dödar mig.

Ref

Fast i en psykos jag vill ju vara kvar, sitter med henke fast i en bar.
häller i oss bärs, och tillslut blir henke sjukt pervers. sitter och pillar sig i rumpan,
medans han har andra handen innan för en tjejs byxor och kallar henne stumpan.du är sjuk jag är sjuk vemfan är inte det.
hög om ett hus lider vi av dumhet.

My life is fucked up and the only thing i'm doing is jacking up, i stabb motherfuckers with my pocket nife, and this is the better half of my fucking life.