Wini - Kärleken vilar i en annan stad
delad sorg är dubbel sorg, världens dyraste ord så håll mig inte sällskap nu när jag bryter ihop håll dig inomhus när vädret visar mig sitt sanna jag låt bli att springa ut kärleken vilar i en annan stad jag kunde få så mycket men ville bara ta skratta nu, gråta nykter.. det enda mitt sinne klarar av sorg är en börda när stormen bedövar allt jag har byggt upp kommer förstöras för vinden leker med oss som när vi var barn det var då våra sandslott stod över ärliga svar men var är vi idag? snälla, ge mig en jävla signal eller låt bli och låt mig sväva ett tag.. för jag verkar tycka om att agera spelbricka likt den som lyckligt förälskat sig i fel flicka enligt vissa är värme att vänta medan regnet piskar jag försöker säga det till maskrosorna som lämnats vissna. men även de vet att demoner skriker (änglar viskar) inte konstigt att våra dagar känns så trista..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Såå sjukt fin den var, försöker lära mig den utantill:P
Sjukt nice ! den här vill jag vekrligen ha audio med din mysiga röst på ett harmoniskt beat .. uh!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
delad sorg är dubbel sorg, världens dyraste ord så håll mig inte sällskap nu när jag bryter ihop du sade det vännen. många kramar.
den bästa av dom alla på sistone
tackar.
som jag sagt tidigare. one of the best !
Aii
jag blir helt ställd.
cp.
Du lägger olika längder på barsen men ändå blir man träffad på nått sätt..
The thing is, we cant separate our feelings..
Du lägger olika längder på barsen men ändå blir man träffad på nått sätt.. Det kallas väl att flowa ? att skriva samma läng på varje bar blir förjävla långtråkigt i en låt .. det är konst att lägga olika långa . tro mig , han kan flowa det där
Aii
delad sorg är dubbel sorg, världens dyraste ord så håll mig inte sällskap nu när jag bryter ihop Första raderna var det jag fastnade för & ville verkligen kämpa igenom raderna fast att jag är så sjukt trött har sagt att du & jag skriver rätt lika & det håller jag fast vid förutom att du lägger upp det bättre än mej :)
fuck it...
tack ska ni ha.
Whoaaa skit grym rakt igen! Bden bästa jag har läst!
Ahh man blir held rörd. Det är inte många som kan skriva såhär bra.... SKIT BRAAA!!!!!
oj. tack!
quynh bubben denna var fin och vacker.. orden känns så naturliga men ändå som att man inte ska kunna förstå dom.. vet inte vad jag skriver för jag är relativt trött.. men jag vet iaf att jag tycker att texten är unik i sitt slag.. vill även att du ska tycka att det jag skriver är något som du uppskattar och gillar och sånt :) men låt mig iaf få vara ditt vindskydd /love freddieboy!
jävligt jävligt bra! är för trött för att vara utförlig! Men jag kommer tillbaka!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
tack fredrik! "låt mig vara ditt vindskydd", haha. sött. djureri: ja, kom gärna tillbaka.
återkom då.
Lyricist
2006-11-12 23:34
Nu förstår jag varför alla nämner ditt namn när det gäller årets diktare eller vad det nu var. Grymt bra helt enkelt.
delad sorg är dubbel sorg, världens dyraste ord så håll mig inte sällskap nu när jag bryter ihop - Så sjukt sjukt fet qoute! Inte för att jag vill bryta ner något från texten eller sådär, men alltså.. Dom där orden!! Jag gillar det som är abstrakt i det som är on-point.. Du har träffat min akilleshäl för vad jag gillar med den här texten! Eller ja, det är ju inte abstrakt egentligen... Det är ganska uppenbart, men du lämnar ett öga stängt på något sätt.. Underbart!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
tack ska ni ha! era ord värmer som fan. uppskattas.
oj, soft.
jaja lite till.
du e grym på sånna hära texter asså:)
Off the chain like necklace snatchas! Har inget mer att säga än att den berörde och att du är jävligt duktig. Nån kritik behövs inte här, däremot en jävla massa propps!
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
tack! köpte 5 skivor och 3 plektrum idag.
Lyricist
2006-11-16 14:14
Det finns inte tid till att ge upp!
tack,
:)
oj tack : )
tänkte leva lite på gamla meriter!
mm underbart bra som cherry säger, shoz
Det är så skönt att se att dina texter bara blir bättre och bättre :D Och jag gillar sättet du skriver på, det blir så djupt, så simpelt, men ändå så grymt komplicerat. Du borde verkligen släppa mer audio, baby =)Tre Tummar upp!
tack : )
förfan, gör musik av dessa bokstäver! =)
I'm just writing some dick
waow sjukt tunga raderdelad sorg är dubbel sorg, världens dyraste ord så håll mig inte sällskap nu när jag bryter ihop
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
När kommer denna texten komma ut som en låt ??..=)
Burn bitch cuse you suck!!!
den kommer nog aldrig som audio. alldeles för naken och utlämnande, t.o.m. enligt mig.
Du är bäst på det här, trist bara att den inte kommer audio
Så jävla bra på sånt här asså sjuukt
Robin (G_Lee)
släpp audio på den., pls :D
oj. nä ingen audio. jag har bestämt det : )
DETTA ÄR SÅ JÄVLA DÅLIGT. DU VET VAD JAG TYCKER.
Lookin at you through the glass..
Vacker säger (00:49): ge mg Vacker säger (00:49): mig
synd att jag missade denna tidigare... galet bra!
tack duvan. kul att du gillar : )
oooooh fyfan va tight :) riktigt bra flyt genom hela. när kommer audion ? :D
aldrig! ._.