Neobica - Lite skit
Vad får vi om vi mixar mangemannen på lavemang Med kammels arsle, sammanlagt? Allt jävla skitsnack på whoa Folk kan ju inte ens lägga en freestyle med flow, så sluta snacka Jag vill bara skjuta alla, för folk snackar om snygga brudar Men irl har dom en tjej utan pattar, ja, lyckan sprudlade ifrån mig dagen då shane stack iväg Största skitsnackaren av dom alla, han var ändtarmen här När eliten hoppar av, så kommer folk utan meritet komma Och fråga om collab så jag måste sätta upp en skylt, geniet jobbar Deltar i din tävling, erhåller vinsten med säkerhet Jag skriver mitt kval på fem sekunder och det äger er Hoppas den du till ber hör, för du skriver kasst så bli direktör Och anställ en sekreterare och ge henne penna och tillbehör Så kanske hon kan skriva en text som du kan lägga ut Sen kan du få props på whoa, så det kan va bra att anställa en brud Jag är legendarisk, är old school som telegrafer Över dig som generaler, så slicka min röv, för jag är respektabel
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|