Kreativ & Indirekt - Hemmafest!
Estet Kreativ Värden däckar innan gästerna anlänt, nån spelar gitarr och nån sjunger i falsett, dofterna blandas av spyor och haschberg, nån sover i soffan och nån skär sig i armen.. Nån blöder efter att ramlat in i en källardörr, några röker sig höga medans några dricker mellanöl.. Nån får sällskap, nån går ensam hem, men det är alltid drag när esteter har hemmafest!
Fjortis Indirekt En sån fest där din kofta blir inrökt & du får roppar i din öl Där nån lägger en comment om din tjej; "-Inte konstigt att horan är fattig när hon jobbar på timlön!!" En sån fest där spriten köps ut av din "pappas vänner" en fest där några klappar händer åt att nån tappar tänder.. Sen följer nån dumbrud med fel kille för att snaska lemmen Och du försöker stå i fokus genom att kunna halsar mängder Men efter tre folköl är det dags att du rammlar mot sängen Japp ännu en bortkastad kväll där allt handlar om gränser..
'n life feel's good!!
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
|