Cannabister med spliffsen i ficker
teN aka Kentaknark: Ja vi är cannabister, med spliffsen i ficker vi får komma till när din flickvän ligger som kister Har knarkat i ensamhet men van att röja sen urtid är nu avslöjad som en som varit muslim Har heroin i fickan och jag bjuder gärna med mig Och jag känner allt för ofta suget glida genom mig Men det är nya tider nu men suget stannar säkert kvar tar så mycket droger att när andra dör då är vi kvar För vi tål så mycket mer än er det är ert eget fel Och eftersom ni inte knarkar alls så ser vi ner på er Människor vi är som kackerlackor, i alla fall knarkare Vi kan leva utan huvuden, ironiskt att jag fattar det Vi tar det lugnt, för inga jobb vill ha oss kvar Äter risifrutti köper knark för socialbidrag Tar ingenting helt seriöst och tar väl bara dag för dag Och att ha det bra fan vi tar det som en vanesak
Mvh aka Heroinhulth: Mvh, Im back som ryggar Munchies har gjort att min kroppshydda ser ut som en slottsbyggnad// Alla mina kläder är bortbytta mot allt tjack jag tar// Och min trädgård ser ut som en odling från afganistan// I vardagsrummet står min älskade datura// Han som säger att inte droger är din själsfrände, han luras// Jag är helt skruvad, som en skittaight frispark// Vi är mer slitna än dina leevajs från china// Min världsuppfattning är som en räkostblandning// Allstå bara geggamojs, o jag är rädd för min särskolsframtid// Men skitsamma, jag sväljer mer koks än prostituerade// När kondomen spricker blir barnen konstigt muterade// Ni har aldrig sett en skakigare radskrivare// Jag är som John Blund, en ensam dagdrivare// Vem fan tycker inte att tjack o bensen är roligt// Det är dags att trippa vidare, som Fear and Loathing//
Detta ska bli en sesseion som vi ska spela in sen, lägg gärna konstruktiv kretik.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|