Till Dej - SaTivaRus
Jag var din älsklingmen du dumpade mej och tog allt som en frälsningnu lever du ditt liv,som salt i såren, kommer tiden och klår mejtillbakablickar ,flashbacks från tidendå det va du och jag o allt va bra..nu springer du runt och skiter i de du sadu va allt i min värld o nu sitter ja häroch kollar o ser på när du blir nån annan kär
Va betydde de ,allt som vi saatt allt skulle vara bra en lång tid, nu är min skalle sjuk och dommnar bort, mitt liv är slut ,och jag sommnarin i en dvala, där ja inte kan höra nån talainte bry sej, o hata alla..Hur fan ska man ta sej uppåt nu utan att falla
lögner o svek fast man försökteo betedde sej som bäst, men ditt liv verka va pestde va du som svek de va inte jagde va du som va otrogen de va inte janu sitter ja ensam och strandsatt i skogen
Vill älska dej, ha dej tillbakamen du tog o förosaka, att allt i mitt liv bara brakasvårt o ta det, och va din vänmen kom tillbaka, när du hittat hemSatt o slet ihop den ganska fort:)men ge Kritik och förklara vad ja gör för fel..Peace