LamberT - Alla heter Glenn i Göteborg
Okej, här kommer en liten session som jag snickrade ihop, mean no harm GBG ;)
Lambert steppar in med en ny fet drop skallar era mossor och skiter i era "stopp" dags att ta ett dopp, jag softar i kanalen Håll käft hora, och ta de i analen för de e dags att se mej, som eran segrare jag ska ha cashen nu, och inte lite senare håll käften, du fatta vad jag menade ni är undersåtar och jag, eran ledare Käftar någon? *pang* på säret Och han blir bortglömd, som pensionärer Vem är fetast? "persson är det!" Vem är klenast? "carl bildt det säret!" Tack för denna gången, men vi ses snart igen och alla i Göteborg, heter faktiskt Glenn Hysen, strömberg. Martindahl och Holm Ja alla heter faktiskt Glenn i Göteborg Schiller och fredriksson, vi visar våran sorg ja alla heter faktiskt Glenn i Göteborg Bröderna Holmberg, den ena hette Glenn Han bodde i Göteborg, jaha, än sen? Nä ingenting, villa bara proova lite facts Lambert checkar ut, så moova era ass Groova till min act, jag horar med mitt hasch...
Be seing you, känn ingen sorg göteborg Detta var LamberT, två noll noll sex! ja!
Får jag bra kritik reccas den så fort som möjligt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|