joto och Killer-Zteve - Världens Sexigaste textskrivare
Juckande Joto Well then, im back in action and my new name is salvation. Giving bitches what they want like satisfaction in a gasstation! There is no G´s in my head, Im just a pervertated... Perve. Sixteen years old but already a well grown mature assraper! I am a laught maker... You maybe think "why?". Well, while Im with girls I bring photos so they can laught at your dicksize! HERE´s THE MAILMAN! (that´s my job) I deliver your mail and then I go fucking your wife til she screams like the singer in a gayband! Im your father like darth Vader, and you are my Lucky Luke. And one more thing, You fucking love me and I love fucking you! To end this song I guess I must come in your butt... And remember: If your girl is gone I might be cummin the slut. Vad kallas en Harley Davidson i en chipspåse?
En ostbåge...
BilPillar Stephen Joto ville skriva om sex...väl jag är fortfarande oskuld har aldrig använt mitt orakade odjur och tycker bilar är bäst Orgasm uppnår jag lättast genom att läsa biltidningar då min lilla räser reser sig som en dragracer utan sin wheeliebar Det närmaste sex jag kommer är när jag ligger på tutan och varvar upp min volvo 740 när jag vinkar åt brudar Eller sätter på min stereo och pumpar det "dirrtey dirrtey" i hopp om att jag inatt kanske kan dumpa min fröken höger Tankarna snurrar som en spinnerfälg...Kärlek är inte lätt brudar är halkiga vägar och jag en bil utan vinterdäck Får inget grepp, Men man kan även få se rattar i verkstan så ett tag till överlever jag där i min raggarbil ensam
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|