LamberT - Session (feat Mat Fettot)
Lambert:Lambert och fettot, en ny fet session / Step up against us, and we'll teach you a lesson / fet som fan e denna låten, nästan lika fet som ister / Vi gungar i båten, medans du sitter i klistret / gungar fram i vår yacht, och förbereder vår slakt / Till dej som hör detta: du är inom vår makt / jakten kan börja, det e mörkt, mitt i natt / Att ha en orakad tjej känns som en, kissekatt / pussycat dolls, vilka jävla små slampor / De e mörkt, så jag och fettot tänder våra lampor / nu är halva min text klar, jag är en riktig karl / bara 18 bast, men ändå typ redan sliskigt bra / listigt smart, jag e smartare än proffesorer / hallick och pimp, ja, jag e proffs på horor / Om man e från Malmö lär man sig slåss på skolor / så backa om du ser mej komma emot dej ursinnig / För jag dödade en kille på grund av en busringning / Så LT och Fettot 2 riktiga gangsters / vi kör med string-dipers medans ni går med pampers. Mat Fettot:Så hör min penna i pappret när jag skriver djupa rader / Innan du som person flagnar bort och tappar taget / du skryter om att du är ifrån storstan GBG / haha men kolla noga, du e ju för fan CP / Du e en fet tjockis, fördjupad i bajs och weed / Det var väll du som var huvudrollen i "Supersize me" / You are still the best Of making lies / Go ahed diss me but I will still rise /
Kritik
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|