Tala om för mig när det är dags att greppa
Ris & Ros - Jag tål bådadera
Idag är jag klagomuren nummer ett, o ni dissar o kritiserar mig, okey, ett rätt Men ni fattar inte alls vad jag i livet sett, klart man är sliten o det är fan inte lätt Att vandra på bakgator med glad min, när alla jävla idioter är optimistiska svin Som hånar likt musiken dånar i mina sony, o jag känner mig lika liten som my little pony
Tala om för mig när det är dags att greppa, handen i handsken som jag har lätt för att släppa Då ska jag aldrig mer falla, bara tralla för alla, o dansa för chansen att få banka in vett i era skallar Ni ska fatta o ni ska fan inte vända klacken o gå, till andra sidan där tårar och slag trycker på Som om det var det som var meningen, eller (?), äh, käften, knip och inse varför livet skäller
Ni tror att ni har viljan som andra jävla fångar, men ni är hundar som rocky gräver gångar Åh inte blir ljuset klarare längre ned i gropen, för det enda som ekar är mörkret och haha-ropen Där ska jag stå o flaxa med bytet o droppa till beatet när jag hoppar över det mörka hål När jag säger skål o tar en funderarpinne för mig o mitt vänster-storhetsvansinne
You can't smile if you ain't ready to climb
|