När tar det slut? (Session i skolan)
Refräng Jag har inte något att göra ingen har något att göra Vi sitter här och tråkar som nördar Jag har inte något att göra ingen har något att göra sista lektionen, klart att några blir förstörda
Nu sitter jag här, 10 minuter kvar tills vi slutar Nille sitter bredvid mig, han sitter och tjurar Jag är trött, seg och på väg att få ett utbrott .. www.playboy.com vi glider in och kollar på mjukporr och vissa tycker att tiden går för fort :O Nille kom på en punch.. "Du kan inte kö ditt egna race för du har inge körkort" HAHA.. Det var bara vi som fatta den så inga andra skrattade, dom stod bara och små log Vi har ST och det är CP, jag har inte fått ett ända GB :O och vissa sitter i Ljushallen och kollar på TV Fyfan, det svider att vi inte har slutat än vissa har tagit chansen och kutat hem.. Men jag sitter kvar här i min garderob och jobbar med matte när Nille böjer sig fram och få snoppar i arslet Nej hej hopp snopp nu ska jag lära mig lite skit nu måste jag dra, för nu kommer läraren... PEACE
Refräng Jag har inte något att göra ingen har något att göra Vi sitter här och tråkar som nördar Jag har inte något att göra ingen har något att göra sista lektionen, klart att några blir förstörda
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
|