Är det hat eller kärlek? Är verkligen kärlek något fint och sött?Dina inersta tankar och ett hjärta så rött?För varje dag som jag vaknar upp och ser mig omkringSå inser att du aldrig kommer att bli minDin blick,ditt leende och ditt sätt att gåBaby allt jag önskar är ju att det ska bli vi tvåDu har en förmåga att alltid le och skinaOch du får mina pulsslag att stigaKan du inte förstå att jag vill vara där du ärDu och jag är menade för varandra jag svärMitt hjärta säger att du är den rätta för migJag får ju rysningar i hela kroppen när jag ser digFanns inte du i mitt liv skulle det inte ha någon menningJag önskade bara att vissa blickar kunde vara för evigtTänk att någon gång få hålla in din handAtt jag fick dig och att vi två hade varann
Word på infekterad!
Här är vers nummer två , läs och tyck till om du vill!Första gången vi träffades så var du är inte ens min stilMen allt jag ville då var att du skulle bli en del utav mitt livDen där kramen du gav mig kändes som evig längtanTanken på att du ens gillade mig var över förväntanJag kanske trodde jag blivit kär på riktigtMen när du inte brydde dig så var det inte så viktigtMin kropp går ju bara sönder mer och merInuti mitt hjärta är det ändå ingen som serIbland kan jag hata dig för att du gillar någon annanTankarna viskar bara en sak du&jag tillsammansMen jag har gett upp allt mitt hopp om dig nuMen tack , för att du fick att blomstra ut!Din röst och din dialekt finns som små röster i min hjärnaMen alla drömmar och tankar om dig är inte längre värdaFör om kärlek skule vara något fint och söttVarför har min blomma vissnat och mitt hjärta dött?