Absolut - sträck ut en hand ni ska finnas där för mig när jag är ledsenmår skit över livet, fast det var ett tag sen,men jag har lärt mig mycket om depprisioneroch genom vännerna klarade jag den periodenmen det var inte lätt, och jag vet att det finns så mångasom sitter där hemma ensamna och inte orkarså vi sträcker ut en hand för dom som behöver detdet är det minsta vi kan göra, att vi iallfall försökerså när jag tänker tillbaka på tiden då allt var skitså ska ingen få må, därför jag tar mig tidpengar, saker, rikedom, betyder ingentingför utan vännerna, hittar du ingen fridtillsammans kan vi hjälpas åt att göra det bättreför solen stiger upp efter alla sömnlösa nätter,du kan tycka saker är viktigare men det är inte deför det bästa du kan få, är kärlekensträck ut en hand för dom som nu behöver digdom som kallar på hjälp, men inte har nån vänsträck ut en hand till mig och alla andraför vi klarar det bara om vi gör det tillsammanssträck ut en hand för dom som nu behöver digdom som kallar på hjälp, men inte har nån vänsträck ut en hand till mig och alla andraför vi klarar det bara om vi gör det tillsammansom du har det jobbigt, ta din vän i handför hoppet är det sista som lämnar människanmen det är jobbigt nog, när du vaknar upp vid midnattdu vill inte leva men du känner dig tvingadångesten och rädslan följer dig som en livvaktensam är stark, det är ett jävla skitsnackvägen är för lång att vandra på ensamför ingen klarar det utan den sanna känslanav att vara älskad, men jag har hört allt för mångatragiska slut,folk som inte hittar ut du klarar dig inte själv om du väl har hamnat därfinns bara tragiska slut för en ensam själhar sagt det många gånger men ni får väll insedetta är inte bara snack, det är verklighettänk på vad du gör nu, det kan likagärna vara dusom en gång behöver någon som sträcker ut en handsträck ut en hand för dom som nu behöver digdom som kallar på hjälp, men inte har nån vänsträck ut en hand till mig och alla andraför vi klarar det bara om vi gör det tillsammanssträck ut en hand för dom som nu behöver digdom som kallar på hjälp, men inte har nån vänsträck ut en hand till mig och alla andraför vi klarar det bara om vi gör det tillsammans
det ser najsh ut mannen fortsätt med det du gör ;) peace