kekke - hösten stiger på
regnet glider ner för gatan, skorna är blöta hade bytt vår blöta höst mot värmen av fjorton öknar löven lägger mattor på betongen jag går på kylan biter i nacken och fast än skiten är vacker fastän färger är fina, så hatar jag hösten trivs inte under ett tak infångad av mörkret dagarna blir kortare och Nätterna tar över måste sopa mina skor Nu är jag less på alla löven trött och bara sliten,jobba hela tiden sommaren är förbi nu,känns som man ångrar hela livet hur ska jag klara månader av trist dagar tråkig tillvaro,scheman tider och strikta lagar alltid följa samma mönster vill inte ens titta ut genom fönstret/ för jag vill inte se hösten som fängslad igen,jag ler inte på ett bra tag kyla, regn, mörker,denna årstid ger mig avsmak
mörkert dominerar min näthinna och träden är döda allting var grönt innan den tiden var bra minnen allting är borta, vinden den viskar tittar upp och det känns som om himmlen är iskall Hösten stiger på..
så vad ger en bra känsla nu? när det kommer imma då man andas ut då det känns kallt utan för min lägenhet då man sitter mest själv i sin ensamhet aldrig nån ute, och tankarna ljuger om att skiten tar slut sen för det känns som att det är evighet dit men längtan kanske är en mening med tid vad vet jag, finns inget att göra när dimman är tjock och mina Sneakers är blöta
mörkert dominerar min näthinna och träden är döda allting var grönt innan den tiden var bra minnen allting är borta, vinden den viskar tittar upp och det känns som om himmlen är iskall Hösten stiger på..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|