Kekke - jag kommer att le med tiden
allting går förlorat, tankarna dom spolas ingenting är nogrant,allting stannar oklart en dimma gör bilden suddig och svår ...att sätta fingarna på och förstå' då vill bara resa mig upp släppa vad jag håller i och lämmna min bakgrund med långa kliv för allting känns lite lättare nu om jag bara ser framåt och vågar titta ut så kanske jag ser världen igen höra fågarlna sjunga och träden som ler men just nu vägrar jag se att det finns lycka fast jag vet jag har fel måste orka hålla mig rak i ryggen hitta mitt jag bland vimmlet och finna trygghet knata på efter stigen, kämpa på nu med livet och du ska se jag kommer att le med tiden
nu när vinden smeker kallt och löven faller.. ser jag världen tappar grönskan och det sprids död överallt nu när löven faller..
men man måste hitta ljusglimten inte hänga med huvudet och hålla uppe sin livsgnista och försöka att kunna vara glad åt livet för jag hoppas jag kommer att le med tiden
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|