Mr_Noodle///Tack!
mina vänner för att ni alltid funnits där och stöttat mig jämt i en underlig värld livkäl när både glada och dystra dagar glidigt förbi har vi klarat av dem bara genom att vi varit vi jag vet inte om allt som hänt oss varit planerat eller om vi vart tillsammas varje dag som passerat om allting var menat eller om det bara blev som det blev men jag vet att ni levr som mig och att ajg lever som er vi är blodsbröder/allt sedan dagen vi slog hårt i våra bänklock framför våran skolfröken men tiden med mina första rhymes i lennarts obebodda källare försvann snabbt som våra hemmagjorda smällare jag håller en låg profil men big up för Big A som låssnade på våra låtar som vi gjort på ejay YO! Pleasure man, en islandshäst look-a-like som lärde känna mig och bildade Fruitless Flies, tummen upp för Ulimate Player som tänder på allt från dagisbarn till baltiska tjejer och Tjuren från Laus och Storsläggan gåt lätt från tighta vänner til beebob och rocksteady -Wher is my biatch, Tricky Nick? och var är Kåte Kaj även dessa vänner till Tony Thai
http://www.myspace.com/noodlestyle
|