spades - du är lost nu
haha aa nu har du svaret här
jag utskrattad, det har hänt två gånger, jag erkänner/ mäta oss i ord, det kan vi göra, men jag e längre/ du rånade någon, men fick bara en fjärde del av potten/ dina jävla dissar svider som väderleksrapporten/ jag kass så jag inte kan svara?. är du efterbliven?/ jag snodde din farsas mecha, och du sprang efter bilen/ ska jag svara på dig? mannen du vet att jag knäcker skiten/ åttonde bars, du ligger redan i graven, redan kremerad/ den enda fitta du fått, det är av en brud i "lek" lera/ din rapp stil, den kan ju fan mätas med dilevas/ försöker dissa mig, med något jag kallar skitsnack/ så där, du ligger blodig på marken, det var fint va?/ eller vad tycker whoa, jo lost angel gjorde bort sig/ du vill komma åt mina kulor, lost angels du är sån gay/ men det skiter jag i, dina shotgun kulor studsar mot mig/ jag lägger punch efter punch, jag bara punchar mot dig/ du klarar inte den här beefen, lost angels lägg ner/ dina dissar är bra som "jag krossar dig som ägg bree"/
(outro) så lägg dig nu lost, du är borta för länge sen/ du trodde dig också jävligt cool, när du addade msn/ din kuk, du snacka massa goja, när du klämmer den/ du blir dissad av whoa, lika bra att du drar och hänger dig/
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|