Jag vill inte vara....
Vad verkligheten ger dig är bara nya små prov Och eftersom vi inte kan flyga så vill vi bli höga Tar en joint i käften och flyr ifrån alla nya behov Folk ber dig om hjälp men du vill inte höra på det örat För ovanlighetens skull försöker jag tänka klart Och märker att till livets mål finns ingen karta För varje dag som går så ändras jag Och nu har jag blivit någon jag inte ville vara Det enda som man lär sig när man blir lite äldre Är att världen är uppbyggd på girighet Då försöker man bli givmild istället Men även fast jag inte varit snål har jag blivit det Allt som räknas är pengar, därför finns ekonomer Och du vill helst inte tänka på detta Men även om du inte tänker så tänker staten åt dig Så slutar det med att du inte prioriterar vänskap Jag skiter i om jag är negativ Jag skiter i att jag inte har några pengar kvar För jag vill inte vara den jag verkar bli Men jag blir det ändå för att omgivningen färgar av sig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|