Meniskel är lat
Jag har blivit laaat! Jag orkar inte längre sträcka ben för mycket. Sover för länge på morgonen så ja lyckas alltid bli sen till bygget. Längtar till skolans slut.... Hmm det luktar soff liggare. Och om ni inte håller med mig så blir ni smock kyssare. Lathet!. Ja många fastnar i strömmen. Och jag är en av dom som drunknar. Och skälet att jag inte skriver på papper är nog att jag inte orka sudda. ja pallar inte plugga.. men men det LÖSER sig som C.S.I de värsta är bara att det visar sig i änden precis som bajs!. På kvällarna fast klistrad vi datorn o till sist i sängen somna sött. på morgonen klistrad i sängen o det går inte att komma upp. sen lunka fram till frukost bordet.. det känns som ett maraton lopp. Kanske tycker ja en äcklig men jag kramas inte me tjejer ja tycker lakan e soft. I skolan är allt piss som det man vill ska va vatten på golvet i toaletten. Alla läxor får mig att tappa andan som ett tungt slag i solarplexus. Nu är jag as trött och less och förbannad och har ballat ut totalt. Men hur trött och less och förbannad ja än är så kommer min rapp alltid och va solklar.
Jätte långa rader och ja är trött o hungrig som Patrik HAHaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|