I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stavfel - 16 bars

Vår Hiphop - Lyricism

   
Rappare

2006-09-21 20:31

Stavfel - 16 bars

Jag vandrar ute på gatan, ett tag va det lugnt men nu är helvettet tillbaka/
Man hade frid i sitt liv men nu känner jag bara en massa saknad/
Vad man än gör och vad man än säger så blir man bara hatad/
Känslan är fett svår o tung så man jag kan inte förklara, så fråga inte fölr jag kan inte svara/
Jag vet inte vad eller vem jag ska vara, men jag försöker vara mejj själv o hoppas att jag klarar/

Allt jag gör det blir bara fel,men snart har jag nog levt klart i detta livets del/
För jag känner att allt är värdelöst,men det kanske bara är för att vi närmar oss vinter och höst/
Men om det inte blir nån ändring för jag höja min röst och försöka göra en egen förändring/
För när man tänker på hur vissa sköter sejj så är det ju skämmit och på politikernma som bara snackar/
Lovar för mycket men gör ingenting, jag tycker själv attt hela detta land borde ha bling bling/

och det är för stor skillnad mellan fattga och rika och jag vill att det inte ska vara bråk mellan svarta eller vita/
Men jag är glad för att detta landet inte krigar, men jag gillar inte rassiter, vi bor ju ändå alla på samma jord/
oavsett hudfärg så har vi alla rött blod, så ge fan in att för hudfärgens skull göra en massa mord/
för det är onödigt och slösa på världens blod, vi ska inte gå bort, vi ska bli flera/
Och alla ska sammarbeta och va vänner o med mera, då skulle allt bli bra och vi skulle mot ondskan segra/
så hör ni på denna på denna låten så borde ni tänka till på vad ni med världen egentligen vill/

Konstruktiv kritik tack

Älska eller hata

Peeys