Livet... En liten låt t min kära flickvän..ge kritik osv. o rätta felen o hjälp mej förbättraja är en goding bor i en två me mor min//supa röka på tror att allt löser sej me tiden//det va mitt liv,//sen en dag tog hon ett kliv in i mitt liv den där tjejen elin.//finare än allt, lyste upp min tillvaro//livet fick närvaro//ägnade min tid åt henne o gör de fortfarande//den finaste som finns ,tidsödande men födande//du fanns där ,nu finns du för mig//min tråkiga tillvaro , mitt patetiska liv upphörde//du störde den livsstil jag börja få, livet blev bra o rulla på//du kom som en sol in på morgonen genom rutan och väckte mig//ja kan sitta o tänka tillbaks när allt va som de va//då du inte fanns här, hur tråkigt allt va// nu har ja dej det är vi 2//vi är legot som inte går att dela//visst har duoja felat//men då tänker ja på allt vi delat//Ja tänker på dej, du är min tjej//2xjag älskar dig, hoppas du älskar mig//jag älskar dig hoppas du finns här för mig//när livet känns tugnt är allt man trånar efter kärlek//det är allt du ger jag ser mitt liv lysa upp//som en lampa i ett mörker//mörker för mej är nu ett slut//jag är så jävla kär,du finns här nu//men faktum är att du är verkligsom en ängel utan vingar ja har vunnit dejja har ditt hjärta i en ask,oduharmittidinhandhjärtat står i brand//du och jag på sandstranden handihand//
skit fina verser :D refrängen kanske va så där :/ men forstätt kämpa :D