Irish & Loco Chaos - ett skitkefft bildäck.txt
Ajrish du tror du e tuff, men hänger på lunarstorm.. medans ja e pimp, och har mer hästar bakom ratten än en djurtransport är det beef du vill ha?, mannen mitt namn är husmanskost jag lever och brinner för gatan, typ som en husvagnskrock din äckliga fitta, jag kör det old school som urstamsfolk och mannen jag drar mer snö, än plogar runt julafton.. din stil är osmaklig, som en jordgubbe i HP-sauce irish aka mammaknullaren, en horunge på Rohypnol.. ja har inga ess i ärmen, för jag har slutat med heroinet halsar nu gobbe i deciliter, som jag vill skjuta med steroider jag bränner bort flimmerhåren, ger dig en box på innerlåret och droppar det jävligt tight, som sex med en minderårig.. äh nu kan jag inget mera, jag är rimfixerad och underlägsen och jag är lika fly som insektsdelar på fönsterbrädet*hEheHE* shit, jag är mer backad än elton john.. så ge mig kungakronan, dumma hora, och ge mig ett "welcome home" CHEAAAA!!!!... kejos lyssna! vi är som barkbåtar, så bara go with the flow och kuk i er alla.. jag VILL inte va omtyckt på whoa nu är det kört, ok? för mannen, jag är över dig och jag har faktiskt ett ess i ärmen, kalla mig Curt Cobain fast.. jag här här för att sätta stopp för rock n roll men allting är bara pillipill, som för en roppe-torsk fuck it.. dra me dina homies.. men jag misshandlar dom för att sedan ta din brud och vika ut henne som en pizzakartong jag skickar dig till sjukhuset som subutex... och spränger bort huvudet med hjäl av krut och eld! BLAOW! jag viftar med armarna som en patriot du kommer dö! räkna med det, som en mattebok jag är sjukt galen.. och G som gudfadern, och du darrar inför vad som kommer å hända i mina slutrader du är så dålig att jag kan skratta resten av texten! HAHAHAH HAHA HA HAHAHAHHA HAHAHA HAHA HAHAHA, och du vet vem som e bättre! dämn, we suck!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|