Pojken och flickan, ganska dyster tänkte posta en text som jag skrev nyss.. inte skrivit så jättemånga texter men jag försöker iallafall, kritik är alltid bra att få.. hoppas ni inte flamar sönder mig bara :D Här kommer texten: pojken var glad, han skulle träffa sin flickvän som han älskar fast idag gick inget alls hem när han kom fram så log han och sa han hejsan kysste henne varsamt fast han fick värsta känslan av att nånting var fel visste inte vad men nånting jävligt dåligt var på g hon stirrade tårögt och hon skulle säga nått han fick aldrig veta vad för han vände och gick bort killen fatta vad som skulle hända han ville inte vara med om denna hemska känslan hon sprang efter och sa förlåt men det var försent han ville bara försvinna bort han gick hem och hjärtat värkte mycket sen fick han det där mycket hemska rycket vill inte finnas kvar för mycket smärta inget kunde läka såret i hans hjärta la sig ner och stirra på sin kniv han funderade mycket på att ta sitt liv hade kniven ihanden låg och tänkte kan inte komma fram till vad som hände gjorde jag nått fel där var hans tankar varför blev han dumpad av flickan som han högst rankar smärtan river som värsta tsunamin fast hjärtat brinner som en värmekamin för flickan som han fortfarande älskar vad hon än gör så kan han inte släppa känslan han gick in till sin pappas rum han fann pistolen vad ska han göra för dumt? han tog pistolen och ville försvinna tryckte den mot huvudet, han lät sorgen vinna sen hände nått han inte trodde fanns han skakade till,och skottet träffade nånannanstans Ute i hallen hör han värsta skriket sen såg han flickan död alldeles likblek pojken står helt chockad kvar kan inte fatta stoppar kniven i bröstet dör på samma matta nu är båda borta för ett trasigt hjärta så akta er för var ni gör av eran smärta ta en dag i taget och kämpa på istället för att ge upp för så kan det gå