Djävulen - jvill bara ta det lungt
jag vaknar up av morsans skrik i öronen jag reser mig upp från sängen o kliar i ögonen tar det lungt, orkar inte stressa nu somnade kl 6 och nu e klockan nästan sju vill inte stressa, vill bara koppla av vill såva nån timme till och ha en softar dag jag vill slappa framför tvn o ligga i soffan,, utan nån tid att passa o inte behöva bry mig om att titta på klockan men nu står jag här o somnar i dushen men vaknar när jag andas ut den stinkande doften från munnen nu får jag skynda mig. jag hinner inte käka frulle hoppar i dojjorna o springer till den jävla bussen reff jag är trött vill bara softa idag, koppla av jag vill stanna hemma,vill inte nånstans idag vill inte stressa mer. kan inte tiden stanna please,snälla jag villl bara vila lite granna snart är det helg igen, ja äntligen softa man tar det lungt, lördag sönda, men sen är det måndag då blir det brottom och stress igen stress är min fiende och soffan min bästa vän jag är den sega och tröttaste individen allt stress är ett helvete o sängen e himmelriket vers 2 är inte klar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|