I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

kJELLEE : Thompson : Livet är hårt

Vår Hiphop - Lyricism

   

2006-09-10 11:07

kJELLEE : Thompson : Livet är hårt

Thompson : livet leker.


Vers:1

Du var tjejen som fanns i mitt hjärta men det smärta att du hade någon annan.
som höll dig varm om dagen&natten, som du troligen hittade på playahead chatten.
DU är så fin och vacker men du jag måste vara tapper.
Dagarna kom och dagarna gick det var tårar jag fick på kinden som rann denna historien är sann.
Du gick ner på knä inför mig och sa det är svårt men du det är jag som får ta det hårt


Ref:1
Du är så fin och vacker för mig och den personligeheten du har i dig.
Det är så svårt för mig att inte kunna älska dig flickan i mitt liv det är tack vare dig som jag tar min kniv.
Så det blir slut på denna saga så sluta klaga på mig och mitt liv. Det var du thompson kom ihåg det.

vers:2
Förstår du hur jag mår jag kan inte le och kan inte känna smärta, det var du i mitt liv som fick mig att inse
hur det är att vara ensam i denna värld.
Dagarna gick och jag mådde bara sämre vill inte att säga till mina vänner,
vill inte säga för det är svårt för mig som tar det så hårt.
Mitt liv blev svart och jag mådde inte bra jag tar det för varje dag


ref:2
Du är så fin och vacker för mig och den personligeheten du har i dig.
Det är så svårt för mig att inte kunna älska dig flickan i mitt liv det är tack vare dig som jag tar min kniv.
Så det blir slut på denna saga så sluta klaga på mig och mitt liv. Det var du thompson kom ihåg det.


Vers:3
Jag gick på en stig utan slut jag såg dig i fönstret du tittade ut, en tår på kinden som rann ner nu är det
dig jag alldrig mer ser.
Jag satt i min ensamhet, tänkte på åren som gott, med tiden som är kort.
När jag väll är uppe i himlen och ser ner på dig tänker jag endå att du är en bra tjej,
Det kanske inte var menat att det skulle vara du och jag hoppas du har det bra.

ref:3

Du är så fin och vacker för mig och den personligeheten du har i dig.
Det är så svårt för mig att inte kunna älska dig flickan i mitt liv det är tack vare dig som jag tar min kniv.
Så det blir slut på denna saga så sluta klaga på mig och mitt liv. Det var du thompson kom ihåg det.

Ver:4
Thompson det är för dig jag skriver denna text, tänk på det. när du väl ler för det är mig du alldrig mer ser.

Alla kärleks förklaringar är skrattretande. hatred before love