Skrytrapp Doffe och Martiin Satt och softha lite, tänkte slänga ihop en liten Text bara, Så vi skrev 14 bars var, Komentera gärna:D:D:D Doffe Doffe är den bästa,bäst på denna rapp// Ohh battlar vem som hälst de e inget skit snack// Jag vet att jag kan takta, ohh flowa på beatet// Ni suger lika mycke som när jag e på toan ohh skiter// För alla vet att doffe är nummer ett denna rappen// Säg att jag e dålig, kom och smaka höger jabben// För du vet yao när doffe entrar scenen// Alla har ju vänta länge på att få se mig// Och alla börjar ropa doffe is tha shit// Jag får lika mycke ass som en toasits// Så upp med era händer, och skaka rumpan// Lyssna på min shiit, jag e tillbaka för att dunkas// Ni vet vem jag e ni känner igen namnet// Jag e så fukking bra att ni förtränger Hamlet// Martin Martiin det är jag & jag flyger in// För vi håller topp, därför smyger ni in// Vet att ni är fjollor som diggar Göran P// Men jag är hiphopkung & sätter kepsen på sne// Så ner på knä & sug min pung & njut av saggen// Ni blir heelt glada av att få kändis sperma på kaggen// Rimmen sitter där dom ska som tajt läder// Jag är vass som batman, fast i vanliga kläder// Utmana Mej & ni kommer få det svårt// För när martiin är på G, så blir riktigt hårt// Jag överraskar som Freddy Kreuger// men ni bara fnaskar & suger// Så kom ihåg mitt namn, för det kmr bli känt// För inom hiphopen är martiin det bästa som hänt// pZ And Have a Nice Day;)