DoktorDöd - Blodhunden i forumet (del.2)
Ihärdigt spottas ut verser, medans jag håller i bärsen, som doftar rätt härsket, smuttar & stånkar av persen Folk vill slå mej, men ser mej & vill då hellre slå 112 & säger emot sej själva, som personer som är jättesmå Du knullas inför alla, denna våldtäksmannen är uppkäftig likt uppercuts på idioter som John Elmander & Ulf Elving Packa nu, snabba på, bäst för dej att du kommer iväg då dina inhyrda svindyra legoknäktar har plockats isär Så me'ns du säljer gratistjänster direkt via ytterdörrar står jag och blåser upp zeppelinare med cykelpumpar Med det där lösskägget tror ingen på ditt födelsedatum skillnaden mellan oss är att jag aldrig behöver ett kautschuk H-Crib, jo den killen är efter... då han är så dum satt han neka 75% rabatt på mat för att han minst ville ha hälften men en dag kommer även han lägga 16 bars rätt så bra Haha, jag driver förfan!! Du blir aldrig som mej nån dag!! Ständigt klunkar upp, ständigt-ständigt klunkar upp ständigt-ständigt klunkar upp, klunkar monsterbira! Ständigt klunkar upp, ständigt-ständigt klunkar upp ständigt-ständigt klunkar upp, klunkar monsterbira! Doktorn, blodhunden i forumet del.2 up in this, som en fet jävla käftsmäll från ingenstans. Hade kunnat rimma Legoknektar på Reporäntan, men jag orkade aldrig. pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|