I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ett tomt rop

Vår Hiphop - Lyricism

   

2006-09-04 10:10

ett tomt rop

ETT TOMT ROP

Morsan har dragit farsan likaså, men jag lyckas ändå ta mig upp på fötterna igen även efter smällen från brorsan och han horsar han, men när han gick fram kickade jag honom till sigtuna och det är som att leva på vatten och bröd, hoppas att han får en otrevlig död, det ska jag fan se till, när jag stod och mekkade med mitt fyll kom han in och en snygg smäll fick han till en till efter det ävan fast han är fet, fick jag springa därifrån som en jävla profet sån't tänker jag inte ta emot, det är fan värre en dödshot den hemska känslan kommer upp ur halsen som ett klot. missade mitt första upprop, det var i 8:an medans alla polare satt på pottan gick jag i 8an-levda livets vilda dagar, även när det haglar. vet inte varför men nåt fick mig att få alting snett även när jag hade rätt. Nu är jag kär, vill ha dig här saknar din själ dit hela liv kom hit innan jag cuttar dig med en bröd-kniv. Vet inte varför men på något sätt känns det som om du är lack på mig vad är felet är jag gay ? röker för mycket hey? kanske för mycket skit för mycket beef för många spratt fan kom hit innan jag får fnatt. Sätter snart på mig fuck reines fyllo hatt. och du vet vad det betyder att jag inga lagar lyder fan mitt hjärta svider all denna smärta på en och samma gång hoppas på att du förstår mig genom denna sång funtar på att tända min bång. Ok du e tajt men mot beagle boys skulle du inte överleva en enda fajt. alla vet vilka vi är bara vårt namn får dig att dara så mycket att du tappar para. kommer du ihåg när jag fick se floppen och jag tände joppen vann nästan en miljon shit vad vi firade med vin sprit och kalkon, medans jag satt på min tron hade jag egentligen fnatt, kommer fan göra något super spratt, kan inte hålla tillbaka det är bara dig jag kommer sakna måste lägga ner med allt, allt som är ballt, allt som e kul, hur ska detta gå till? hur ska det sluta? fan bara för att köpa en cola måste jag pruta.. kutar ofta från snutar, tack vare graffen, har aldrig fått haffen. men haff, len det är ju halva grejen, men vänta vad hände med tjejen ? jo hon drog på grund av graffiti, så jävla fitti ! och graffiti ööh ja precis nu får texten en kefft slut. len



KOMENTERA OM DU LÄSER / krazy-D!

Are you going to shoot me? yes, thats what i´ve been waiting for, if I die, im 2pac, if I live im 50cent