Martiin - Kefft Nattskrivande
Åker runt i en plastbåt & fiskar döda maneter Jag ser underhållning i detta & reser runt till många planeter För att hitta en planet som passar för oss annorlunda Där allt är lagligt utom det olagliga & ölen är någorlunda billig, där man kan skjuta en kamel & röka den levande Vart ska det ta slut? när ska jag sluta mitt keffa skrivande Jag hänger mej i en EL-Ledning & känner SPÄNNINGEN Där polisen inte existerar ! YES ! ÄNTLIGEN! Detta är mitt nattskrivande som även kallas konstverk Min fantasi driver på som ett kärnkraftverk Fixar en bazooka & skjuter vilt som en älg Spriten har tagit över livet, nu gäller det inte varannan helg Detta är sjukt som en rabiessmittad bäverfitta Kramar om dej som en orm & för in min näve in i din klitta Skiter i om du skriker, fyller din mun med skit Ingen skillnad, lika mycket skitsnack hit & dit Nu får jag avsluta med att säga : Peace Till Broder & Alla Andra Speciellt DU! <3 nu äre bara att hata eller beundra yeye, kommentera & ge lite kritik, lite kefft nattskrivande, alltid kul & lägga upp tycker jag .. vill gärna se lite kritik iallafall, o inte bara "det sög" "det var värdelöst" "lär dej rimma" osv, skriv vad man kan förbättra med raduppbyggnad osv ni vet :) tar gärna lite kritik från inho eller mortalis (A) :D:D Peace !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|