No-one will read this
Jag har lust att misshandla dig nu för jag är jättegalen Och du som vill ha löpsedlar behöver ju hjälp på traven Så vad säger du när ditt face är på framsidan till aftonbladet Där det ser ut som du klivit på en landmina som afrikaner Och det hjälper knappast med dina i ögonfallande ansiktskader Robbar din släkt så att begravningen tar kol på deras framtidsplaner Så i dom bestämmer sig för att sälja dig till en stam kannibaler Som har sån smak för blod, men dom är inte från transylvanien Nej men ärligt talat räcker det med ge dig en uppercut Så ditt huvud blir uppochnervänt och dubbelt upp Sparka dig i röven så att du spyr upp en skinkmiddag Och mörda dig på ett sätt som skapar tusentals filmtitlar Nej nu víll jag inte låta sinnessjuk som dövblinda För blåsa upp mig när jag kan blåsa dig död med rökringar Du tar emot mig med öppna armar förbered på kramkalas Springer jag fram med höjda armar och bara matar slag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|