spades del i "vi är dom lost angels"
ska bli audio med 4 andra rappare också, men jag tänkte jag lägger upp min del här Vi är dom, som alla andra små gängen alltid kommer att frukta/ Sätt igång ett bra beat och det kommer alltid bomber av kungar/ Du behöver inte ens försöka vinna för dom som sett allt duckar/ och du vet att du blir mördad lika ofta som cannabis smugglare/ vill du testa, pyro, spades, nocturnal, tabell och fantasidrömmare?/ det klarar du inte, du kommer i alla fall ut antastad i drömmarna/ och du skulle inte dissa mig eller någon ens om du försökte va proffesor p du vet att dissar du mig och alltid så lost angels kommer dom med/ jag slår på dig, och du vet att lost angels backar mig alla gånger/ och vill du battla mig så vet jag redan att fega du bangar rond ett/ _____________________-- för att få 16 rader lägger jag till: du sitter där och är fet för du käkar resterna i matsalen/ du borde inte sitta o rhyma du ska springa i pride paraden/ kollar man ditt cd ställ ser man bara ton av schlager/ och om man har lite tur så ser man lite blöjpop ballader/ flippar hårt och skriker åt er "respektera oss lost angels"/ vi är stenmurar och ni hindrar graffare som stängsel/ så kommentera gärna
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|