meningsfull - härifrån.txt
skriver av mig lite i brist på annat... jag vill härifrån, testa på någonting nytt tända alla dessa lågor som någonsin lyst kunna känna känslan, att gå mot en väg utan att lämnas ensam... lämnas ensam jag vill sätta mig på planet, flyga iväg och lämna allt till en plats i världen där de inte finns någon som är känslokall och ja önskar att, någon kunde visa vägen där man sprider glödje och inte är rädd för att visa kärlek och jag ger mej inte förens ja slutligen funnit paradiset och kan tillbringa all min tid med att vara i det så ja far iväg & tar farväl för här finns det inga problem som ja kan laga själv har slutat andas in weedet och gjort möte på vandringen skulle nog fastnat i skiten om ja inte sett ödets ansikte känner ingen som känner så här, men det verkar som man måste gå vidare i livet vare sig man vill det eller inte. och just det.. det flyter as tiiiiiiight.. kommentarer åsikter? tack för mig
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
|