Inte klar men va tycks
Handlar lite om min familj olika saker. kommer recca så fort ja får tid o så. men ni kan väll droppa lite kommentarer om va ni tycker . vers 1 den här delen går ut till min pappa// snälla berätta för ja kan inte fatta// vad du gör med mej o va du gör me oss// för en en gång skull fan tänk på oss// allt vi gjort , nåra år tillbaka// världens bästa pappa men alkoholen starta// den startade o tog dej me storm// du kom inte mer tillbaka o gav mej en sorg// en sorg att gå på som gjorde mej starkare// men minnen från dej som alltid kommer tackla mej// ärlig talat , stick bara härifrån// du kanske har de tufft men vafan jag är din son// jag är din son o du är min far// ja hoppas att du ändrar på dej någon dag// vilket skitsnack, fantasin spelar spratt// bara när ja tänker på dej så blir ja lack// vers 2 ett tack dej min älskade mamma// genom vatten o eld har du stannat// vid min sida o ställer upp för mej// vet du äns hur mycket du betyder för mej// ja tar ett steg i taget o andas min luft du alltid i mittten när ja får de ganska tufft// skyddar mej o hjälper mej totallt// min kärlek till dej, är oslagbar// bara för du finns jag är skyldig dej en stjärna// du är en drottining i familjens alla själar// hoppas att du fattar även när du sover// så finns ja vid dej o tar hand om dej på jorden// Du är min ängel som aldrig faller ner// ja ber o jag o hoppas att vi umgås mycket mer// ta hand om dej o vissa vägen rätt nu// så ja kan börja gå o inte trampa fel nånmer//
Wethoz Production Beat producent o rääääpper ..
|