Anikken & DoktorDöd - Antastarn & Bajspackarn p.2
AnikkenekkinA anikken, grabben som skriver utan meningar DoktorDöd som dödar din katt & bajsar i ditt brevinkast Men båda vi två får stålar ändå ,,, och visst får du tjejer .. efter 80 drinkar och cirka 5-6 rohyponol För vi bränner liken och sänker spriten,, och H-CRIB inte bara ful utan hans kuk är faktiskt jätteliten *Och hur vet jag det?* han sa " varför ska vi alltid vara tvärt imot? För min flickvän sa att ni har jättestor när ni har errektion" Men grabben jag nödrimmar... hmmz... lökringar? men det spelar ingen roll för du är så homo att till o med doktordöd droppar bögdissar DoktorDödöDrotkoD Vi skriver för korkade idioter som aldrig nånsin fattar snacket och för idioter som inte tål att dom bara kan ta andra platsen Vinner alltid över omoget motstånd... och H-Crib, det räknas INTE in som att ha tågsurfat för att du har ridit Leif Loket Olsson Alla fitter och mongon skickas till Kongo... inlåsta i bananlådor och hittar dom hem, skickas dom IGEN av Anikken & Doktorn Som taskiga husvärdar så är du jävligt dålig på att underhålla och dagen du fyller tvåsiffrigt, är du ändå bara en dubbelnolla & till alla 22åringar som inte vet hur man sätter kommatecken ska vi slå tills... tills... aa, tills vi... ööh, inte... ORKAR LÄNGRE!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|