I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"Stämplad Vandal" (första försöket)

Vår Hiphop - Lyricism

2006-08-25 01:43

"Stämplad Vandal" (första försöket)

Stämplad Vandal

Vandaler, klottrare eller ligisder kalla oss vad du vill, men graffitin har en speciell lyster-Bror och syster hänger båda på stureplan, båda uppklädda som en och annan jule gran.
var duktig i skolan men var aldrig motiverad med graffen blev allt mindre komplicerat, knark och sprit struntar i all denna skit, gör allt för att slippa beef.
allt jag vill är att måla, inte ligga och spy i nån jävla håla men jag måste ju inn håva lite stålar , hur fan ska det gå till när man målar ? skriver nu denna låt i hopp om att få råd med nåt vet inte vad men vill gärna leva för mer än T. Dileva.
måste ha cashtill burksen behöver cashen till flashen behöver cashen till pappa blå, annars så får man leva på vatten och bröd, vill helle uppleva en tidig död, vet inte vad jag ska göra, men är tacksam till att du ville höra på mina bekymer bra nu när kråmen bara rinner livet ur mina händer försvinner, denna låt är bara ett stort hinder, med tanke på allt jag har gjort planerade jag på att satsa stort. jag är stolt över allt jag gjort, varje linje varje throw var enda ho(w?) varje ligg varje cigg, inga knätch men massa gatch. Inget bling för mina räkningar på min ring e för stora jävla telefon hora. med graff behöver man inte allt, men de måste se ballt ut annars får man livshot och sånt tänker jag fan inte ta emot. typ som FP CREW tja, FUCK YOU TO träffa mig med din jävla sten och jag kickar dig till flen, mannen och den där jävla cali han har sina semestrar på bali. du tror att allt du gör är så jävla häftigt men du kommer inte ens i närheten utav min hästpitt allt du kan göra är att lägga ner eller åtmistonde recruita fler, du har inte en chans mot oss jag är din boss.

Are you going to shoot me? yes, thats what i´ve been waiting for, if I die, im 2pac, if I live im 50cent