Intro - Jag - Nu - Outro
Intro: Först & främst, väcks min största skräck när livsnjutare tar farväl Störst & bäst, släcker min törst med läsk för missbrukets 2:a skäl En brusten själ läks aldrig & i en vuxen värld är ansvar, sanning Så förstå mitt dilemma då två världar kolliderar & blir handling Jag: Levde stort & hade vänner överallt men de som styrde va knark Telefonen vart det viktigaste & man flydde från allt kallt snabbt För att ständigt vara på jakt & uppfylla den prakt som gav makt Plötsligt tar man sin 2:a chans som uppriktigt saknar inre glans Nu: Sitter man ensam, stirrar och skämtar för livet som väntar skriver om känslan & bedriver mänskliga dialoger i längtan Att få känna hettan, skrämma och till slut lämna rädslan för minnena bränner hjässan för jag ger upp & slutar älska! Outro: Att få livet & fungera måste man vara stark & behålla ett lugn när allting är skrivet får man fundera om man är smart eller dum Ser man klart eller har man förblindats av det som hänt som ung ger efter för gensvar men letar förgäves då livet ändå är osunt
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
|