MvH - Finska apor (16 bars)
Den här texten är mest till för att rimma skönt, inte så mycket handling, men ge gärna konstruktiv kritik, tack. Mvh steppar in på dagis med magbesvär och hagelgevär// Ska stilla mitt matbegär här som ett äkta kammelfan// Barnen känner igen mej för jag har varit med på barntv, påtänd o ascp// Som en cs-nörd skjuter jag snuten sen med AWP// Och jag njuter när snuten blir skjuten i buken ovanför kuken// Springer till sandlåder och förstör barnens transformers// Och får applåder när jag demolerar tandvården med planksågen// Mvh is da pimp och har fler träffar än google// Ni skulle inte ens fatta ironi om ni festa med sober// Nu är det slut på allvaret, jag dränker dej i akvariet// Jag ich mina kamrater våldtar sedan kadavret i analen// JAg hatar alla som enstavsrimmar, gör ni det med?// Och du är lite som fjortisfester, ditt jävla kräk// Vid minsta talfel, ska jag trimma magen på finska apor// Klockan är 2, jag är trött, så jag skippar sista raden// Yo yeah, eeah, beeyatch, aight eyyyy, mannen, slut//
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|