ranch_cuckamonga - endast vinden vet
Efter att min förra text "En fjärils vingslag" som kanske inte var speciellt lyckad från min sida, fått typ 3 kommentarer på 3 veckor så får man väl hoppas på bättre lycka den här gången. Texten är väl ungefär som en dikt, eller.. vafan, det är ju en dikt, vem försöker jag lura :P här har ni den i alla fall: jag är den alla riktar sitt finger mot jag blickar mot himlen att fråga varför känns lönlöst för jag vet att ingen ser och lyssnar endast vinden vet att tysta världen från att höra mig snyfta mina känslor är frusna till is när vindarna vänder blir jag utan en bris det är som om jag står utanför i kylan, och tittar in jag bankar på rutan och viftar vilt jag snyftar och kämpar men finner som väntat att ingen lyfter ett finger de bara myser där inne medan jag fryser här ute mina känslor är frusna till is när vindarna vänder blir jag utan en bris det går fort när man har roligt, men jag ler inte allting går oändligt sakta mot slutet inte ett enda löfte har jag lämnat brutet men inte ens om livet vore film, och jag regissör så skulle jag kunna ändra slutet //ranch_cuckamonga - din termos i gryningen ;)
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
|