InHo - Bakfull, vad gjorde jag igår?
Vaknade upp imorse, var bakis som vanligt efter en utekväll på stadens kareokebar =) i vilket fall upptäckte jag att jag råkat skicka sms till fel brud och ja bestämde mig för att utrycka det på nått sätt.. Kommer förmodligen spelas in om några dagar fast längre text såklart. Peace /InHo Vaknar upp dagen efter med verk i käften och ett blått öga reser mig upp och inser vilka problem gårdagen fått möta känner ångesten som flödar vad fan gjorde jag igår? plockar fram min telefon och nu jag ännu sämre mår bakfyllan tar och slår ner mig i min säng igen ligger där och grubblar på vad som egentligen har hänt för vart var jag igår hur kom jag dit, hur kom jag hem försatt mig i en ond cirkel utan något svar men nu blir det bankomaten nästa för att få ett konto utdrag svimmar vaknar svimmar igen har fan inte ett dugg kvar Förbannad på mig själv så ger jag mig ett antal smällar för att sedan supa ner mig precis som alla andra kvällar för det är sprit och öl som kommer bli min död för det är det som gör att alkolister föds
"Dansgolvet Är Till För De Som inte Har Råd Att Stå I Baren"
|